הנושא: תקלות מנוע עקב סתימת ה – "VENT TUBE" של הקרבורטור

רקע:

 בקרבורטור מותקנת צינורית פלסטיק שקופה, VENT TUBE, שתפקידה לקיים  לחץ סביבה אטמוספרי בכוסית הדלק, ההכרחי לפעולה תקינה של הקרבורטור.

הבעיה:

  • במטוסים שלא מצוידים ב – AIRBOX, קצה הצינורית פתוח ועלול להיסתם מסיבות שונות כמו:
  • כניסה של חרקים שונים, בעיקר במטוס שלא טס זמן ממושך.
  • כניסת לכלוך.
  • כיפוף חד או מעיכה.
  • התכת קצה הצינורית עקב מגע עם חלקים חמים במנוע.
  • סתימה חלקית או מלאה של צינורית ה – VENT עלולה לגרום לפעולה לא סדירה של המנוע ולכבייתו.

החץ מצביע על צינורית ה – VENT

טיפ הבטיחות:

במסגרת בדיקת המטוס לפני טיסה, בדוק גם את צינוריות ה – VENT של שני הקרבורטורים.

 

.מנע את הסיכונים שבשליטתך וטוס בבטחה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *